Živá půda
Živěna
Blog Živé půdy
Loading...
2 min.

Hledáme nového #půdochránce! Staň se content managerem pro Živou půdu

Zuzana Benešová, 14/03/2022
    Zvládneš zkoordinovat obsah pro PR, blog a sociální sítě? Umíš vyhodnocovat efektivitu obsahu a posouvat ho kupředu? Dokážeš pohlídat, že všechny materiály jsou v souladu s identitou značky? Pokud ano, jsi náš člověk. Do týmu hledáme zkušenou posilu, která se postará o obsahový marketing.
    Pojď s námi změnit způsob hospodaření v Česku. Foto: Jan Symon
    Pojď s námi změnit způsob hospodaření v Česku. Foto: Jan Symon
    Živá půda je neziskový projekt, který pomáhá zastavit masivní znehodnocování půdy. Vlastníkům radí, jak zlepšit kvalitu jejich půdy a zhodnotit ji. Zemědělcům pomáhá hospodařit lépe a udržitelně. Veřejnost zapojuje do monitoringu eroze. U politiků lobuje za udržitelné zemědělství a ochranu půdy.

    Do týmu aktuálně hledáme zkušenou posilu, která se postará o obsahový marketing od PR, přes blog až po sociální sítě. Dokážeš pohlídat, že všechny materiály jsou v souladu s identitou značky? Umíš napsat dobrou tiskovou zprávu, která nenechá nikoho chladným? Hlídáš každý detail a umíš dotahovat věci do konce? Klíčová slova jsou pro tebe klíčová? Pokud ano, jsi náš člověk.

    Co od tebe očekáváme?

    • aktivní přístup, včas a kvalitně vypracované úkoly
    • výbornou češtinu (gramatika, stylistika) a dobrou angličtinu
    • psaní poutavých a zároveň SEO hodnotných  textů
    • vášeň pro sociální sítě, psaní zajímavých postů a rychlé reagování na komentáře
    • zkušenost s prací ve Facebook Business Manager (resp. Meta Business Suite), Google Ads, s některou z e-mailingových platforem a ideálně i s monitoringem médií 
    • zájem konstantně se vzdělávat a zkoušet nové taktiky v marketingu, ale i chuť ponořit se do tématu ochrany půdy
    • koordinaci marketingových kampaní s externí výkonnostní agenturou
     

    Jaké budou tvoje úkoly?

    • zodpovídat za celkovou, srozumitelnou a jednotnou komunikaci značky
    • online i offline obsahový marketing Živé půdy
    • tvořit publikační plány na sociální sítě a na blog
    • spravovat jednotlivé komunikační kanály i web
    • community management
    • koordinovat tvorbu grafiky a vytvářet jednoduché grafické materiály v Canvě či v jiném grafickém nástroji
    • koordinovat výkonnostní kampaně na sociálních sítích a v Google Ads s externí agenturou
    • vytvářet a rozesílat newsletter, který příjemci nejen otevřou, ale i čtou
    • PR projektu – tiskové zprávy, články, blog
     

    Co nabízíme? 

    • práci na celý nebo částečný úvazek v největší české environmentální nadaci
    • flexibilní pracovní dobu a možnost home office
    • možnost účasti zdarma na vybraných akcích Nadace Partnerství (vinařské, cykloturistické)
    • 5 týdnů dovolené (při víceleté spolupráci navýšení)
    • 3 sick days ročně
    • možnost dalšího vzdělávání prostřednictvím workshopů, osobního mentoringu a školení
    • kancelář v areálu Nadace Partnerství s Otevřenou zahradou v centru Brna
    • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
    • notebook, zvýhodněný mobilní tarif

    Mohlo by vás zajímat